Az oldalunkon sütiket használunk a vásárlás megkönnyítése érdekében. A webáruházunk használatával Ön elfogadja, hogy sütiket (cookie-kat) tároljunk az Ön számítógépén. rendben
Ön itt jár: > Kezdőlap > BLOG bejegyzéseink >

Volga M21

Kasuba István
2017. 11. 09. 10:14:00

Itt a Huni.hu Játék és Ajándék Webáruházunkban az egyik legkeresettebb típus a Volga játékautó. Az eredetinek a pontos kicsinyített változata megdobogtatja nem csak a gyerekek, hanem a felnőttek szívét is. Persze, aki ezt a cápafogas veterán autót imádja, az gyűjti is mindenféle és fajta formában. Tovább...

Nálunk az 1:32 méretarányú a legkedveltebb, talán mert ár-érték arányban kiváló, de megfordult már nálunk  az 1:24 méretarányú Volga is. Büszkék vagyunk a fém játékautóink kiváló minőségére, így a Volga autómodellekére is. A részletes kidolgozása a Volgának még a gyűjtők szemét is gyönyörködteti. Az 1:32 méretarányú Volgát a tapasztalataink szerint a látogatóink nagyon szeretik, mivel hátrahúzós kivitelezésű, nyitható ajtókkal és motorháztetővel rendelkezik, valamint különböző hangokat ad miközben fényáradattal gyönyörködtet mindenkit és mind e mellé a hátsó lámpái pirosan világítanak.

 

Ha egy kicsit bővebben szeretnél tudni a Volgáról, akkor összeszedtünk Neked egy pár fontosabb információt a múltjáról:

 

Vitathatatlanul a szocialista ipar legkényelmesebb autója. 1956-tól  1970-ig gyártották.

Az átkosban ha már voltál valaki járhattál Volgával,rendőr autóként is láthattuk, illetve használták taxiként. Nem volt kis étvágyú, de hát a luxusnak ára van. Az első széria érdekessége volt a központi zsírzórendszer, amit lábpedállal kellett működtetni.

Természetesen a Volgát is amerikai autóról a Ford Mainline-ről mintázták. A Volga M21 1958-ban a Brüsszeli Világkiállításon fődíjat kapott. Készült jobbkormányos kivitelben is, a belga importőr jóvoltából diesel motorral is forgalomba került. Belgiumba motor nélkül érkeztek az autók és ott kerültek bele a Perkins vagy Rover illetve

később Peugeot erőforrások.

A 23 centis hasmagasságával földutakon is jól boldogul. 1962 és 1970 között készült az M23 jelű különleges kivitel, a Csajka öt és fél literes V8-asával, 160 lóerővel, mindössze 603 darabos sorozatban - főleg a KGB-nek készült.

Tartalomhoz tartozó címkék: hír